Case: Escape Copenhagen

Case: Escape Copenhagen

Escape Copenhagen
Social Media-kampagne

Klient:
CPH Active Aps

Interaktive oplevelser og immersive forlystelser ligger vores hjerter meget nær, og det var en kæmpe fornøjelse at udvikle reklameformatet for to af Escape Copenhagens stemningsfulde gåderum.

På kun femten sekunder skulle videoen etablere temaet i hvert rum, fremvise udsnit af indretningen og rekvisitterne, samt indfange spændingen ved at gå på opdagelse og glæden ved at løse gåderne. Samtidigt måtte de egentlige ledetråde og løsninger i rummene ikke afsløres for tydeligt.

For at antyde en fortælleramme for hvert rum, skabte vi i postproduktionen som effektkompositioner et par filmiske vignetter, der med henholdsvis vikingetogt og faldskærmstropper som tema bragte beskueren direkte ind i escape-rummenes universer.

De to social media-reklamer blev optaget over tre timer med aktører samt en ekstra time afsat til opsætning og nedtagning af udstyr. Den færdigredigerede version blev leveret til kunden to uger senere.

Cookies og persondata

VISUAL WORKSHOP tilstræber enkelhed, transparens og tillid. Derfor anvender vi så vidt muligt ikke tredjeparts- og absolut ikke tracking-cookies.

Vær dog opmærksom på, at såfremt du afspiller videoerne i websidens Cases-sektion, vil videotjenesten Vimeo lagre nogle enkelte funktionsnødvendige cookies i din browser.

Disse ligger desværre udenfor vores kontrol. Læs mere om Vimeos cookies og cookiepolitik på deres egen side.

Læs mere om vores persondatapolitik og databehandling for samarbejdspartnere her.