Case: Escape Copenhagen
Case: Escape Copenhagen
Escape Copenhagen
Social Media-kampagne
Klient:
CPH Active Aps
Interaktive oplevelser og immersive forlystelser ligger vores hjerter meget nær, og det var en kæmpe fornøjelse at udvikle reklameformatet for to af Escape Copenhagens stemningsfulde gåderum.
På kun femten sekunder skulle videoen etablere temaet i hvert rum, fremvise udsnit af indretningen og rekvisitterne, samt indfange spændingen ved at gå på opdagelse og glæden ved at løse gåderne. Samtidigt måtte de egentlige ledetråde og løsninger i rummene ikke afsløres for tydeligt.
For at antyde en fortælleramme for hvert rum, skabte vi i postproduktionen som effektkompositioner et par filmiske vignetter, der med henholdsvis vikingetogt og faldskærmstropper som tema bragte beskueren direkte ind i escape-rummenes universer.
De to social media-reklamer blev optaget over tre timer med aktører samt en ekstra time afsat til opsætning og nedtagning af udstyr. Den færdigredigerede version blev leveret til kunden to uger senere.