Case: OTLO Stones

Case:
OTLO Stones

OTLO Stones
Produktvideo

Klient:
Norsker Games

Traileren for Norsker Games’ familievenlige hjernevrider OTLO Stones kaldte på et format, der viste den umiddelbare glæde i at løse spillets farverige grublerier. Med et dokumentaristisk greb, der fanger spillerne mens de faktisk løser spillets gåder og lærer reglerne at kende for første gang, opsummeres spontaniteten, spilmekanikken og stemningen omkring bordet i en ordløs video egnet til international markedsføring. Den blev bl.a. anvendt på TV-skærmen i Norsker Games’ messestand på SPIEL Essen 2023, verdens største brætspilmesse.

Videoen blev desuden leveret i to nedklippede varianter med fokus på hver deres spiller og dimensioneret i kvadratisk format til social media-brug. 

Cookies og persondata

VISUAL WORKSHOP tilstræber enkelhed, transparens og tillid. Derfor anvender vi så vidt muligt ikke tredjeparts- og absolut ikke tracking-cookies.

Vær dog opmærksom på, at såfremt du afspiller videoerne i websidens Cases-sektion, vil videotjenesten Vimeo lagre nogle enkelte funktionsnødvendige cookies i din browser.

Disse ligger desværre udenfor vores kontrol. Læs mere om Vimeos cookies og cookiepolitik på deres egen side.

Læs mere om vores persondatapolitik og databehandling for samarbejdspartnere her.